Oto najważniejsze trendy urodowe na 2019 wg Foreo

Oto najważniejsze trendy urodowe na 2019 wg Foreo

Branża urodowa zmienia się tak dynamicznie, że czasami ciężko nadążyć za najnowszymi trendami. Z pomocą przychodzi Foreo – marka prezentuje swoją własną listę i typuje najważniejsze trendy na rok 2018. O czym nie możemy zapomnieć w tym roku?

ZOBACZ: Dlaczego szczoteczki Foreo mają przewagę nad Clarisonic? [RECENZJA]

1. C-Beauty

Dzięki niesamowitej przewadze technologicznej, Chińczycy zamierzają zrewolucjonizować nasze spojrzenie na kosmetykę. Podstawą chińskiej pielęgnacji, którą – po koreańskiej czy japońskiej – nazywamy C-Beauty, będzie absolutne stawianie technologii na pierwszym miejscu. To całkowite przeciwieństwo tradycyjnych zabiegów czy kosmetyków naturalnych. C-Beauty wyprzedza je o epokę! Na fali nowych fabryk, patentów i innowacji, przez najbliższe 12 miesięcy Chińczycy wprowadzą najwyższy w historii standard pielęgnacji – oraz urządzenia bardziej zaawansowane niż kiedykolwiek.

Sektor urodowy w Chinach jest najszybciej rosnącym rynkiem na świecie – jego wartość wzrosła o ponad 30%. Wraz z kolejnymi markami i technologiami, które wkraczają na nowe rynki, trend chińskiej pielęgnacji będzie rozwijał się jeszcze długo.

2. SezoNowość

Pielęgnacja i pory roku nie zawsze idą w parze, ale w 2019 r. będziemy dbać o skórę w zgodzie z kalendarzem i pogodą. Rutyna będzie zmieniać się co sezon – tak jak trendy w makijażu – dopasowując urządzenia i kosmetyki do aktualnej aury. Przygotuj się na podgrzewane podczerwienią maski na zimę i chłodzącą krioterapię latem. Twoja skóra będzie piękna i przygotowana na każde warunki. Niech żyją zmiany!

3. Piękny ruch

Dbanie o zdrowie i kondycję jest ważną częścią rutyny pielęgnacyjnej, ale w zeszłym roku w świat sportu wkroczyły także kosmetyki do makijażu. Marka Tarte wprowadziła kolekcję Athleisure Beauty, a E.L.F – linię Workout Ready. Udowodniły tym, że wyglądać pięknie można nie tylko dzięki regularnym treningom, ale także w ich trakcie. Kolejnym krokiem w rozwoju tego trendu będzie nowy poziom dbania o skórę po ćwiczeniach. Pomocne w tym będą najwyższej klasy poręczne urządzenia pielęgnacyjne. Będziemy zabierać je na siłownię tak samo jak szczotkę do włosów. Dbaj i o kondycję, i o skórę!

4. W domu najlepiej

Rok 2018 przyniósł rewolucję w świecie spa, ponieważ wiele marek wprowadziło urządzenia do „domowych” zabiegów kosmetycznych. Od najwyższej klasy procedur pielęgnacyjnych po głębokie oczyszczanie – branża urodowa zrobiła wszystko, by przenieść zaawansowaną aparaturę z gabinetów zabiegowych do naszych łazienek. Wszystko dzięki technologii: po rewolucji w świecie usług, która przyszła za pośrednictwem takich gigantów jak Uber i Airbnb,
kolej na świat pielęgnacji. Czy czeka nas koniec ekskluzywnych spa i wizyt u kosmetyczki?

5. Opakowane na Insta

Jeśli czegoś nie ma na Instagramie, to nie istnieje! 2019 będzie rokiem, w którym marki urodowe będą wykorzystywać media społecznościowe jeszcze bardziej. Spójrz tylko, co robią Glossier, Charlotte Tilbury i FOREO – i oczekuj więcej! Limitowane edycje, sezonowe opakowania i produkty stworzone dla Instagramu… Wszystko dla przyjemności i zabawy. Bo gdy świetnie się czujesz, świetnie wyglądasz!

6. Stworzone dla Ciebie

Coca Cola wypuściła puszki z imionami, modowi giganci – Gucci i Burberry – stworzyli trend na akcesoria z inicjałami właścicieli. W 2019 roku zobaczymy kolejny krok w tym kierunku: produkty będą działać dokładnie według oczekiwań użytkownika, szczególnie w świecie urody. Wybierzesz wśród bogactwa rutyn pielęgnacyjnych, a urządzenia – dzięki sztucznej inteligencji – z czasem będą uczyć się twoich potrzeb. Szczoteczka soniczna do twarzy FOREO’s LUNA fofo miała premierę w zeszłym roku, ale teraz wprowadzi personalizację pielęgnacji na nowy poziom i zmieni nasze podejście do urodowych gadżetów.

7. SuperŻywność

Żadna lista trendów nie byłaby kompletna bez któregoś z superskładników. Ten rok należeć będzie do kolagenu – stosowanego jako suplement diety – oraz oczaru wirginijskiego, zioła znanego z właściwości tonizujących i kojących podrażnienia. Według Pinteresta, materiałów na temat oczaru wyszukiwano o 305% więcej, co wyraźnie pokazuje boom na ten składnik. Google Trends ujawnia natomiast największy w historii wzrost zainteresowania kolagenem – jednym z trzech najbardziej zainteresowanym nim krajów były Chiny, które kreują najważniejsze globalne trendy (spójrz punkt 1).

ZOBACZ WIĘCEJ:

Zdjęcia: Instagram

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony