Genialny pomysł Sephory. Perfumeria wprowadza czerwone koszyki

Genialny pomysł Sephory. Perfumeria wprowadza czerwone koszyki

Genialny pomysł Sephory. Perfumeria wprowadza czerwone koszyki

Wszystko po to, by ułatwić i uprzyjemnić robienie zakupów.

Prawda jest taka, że raczej mało kto lubi być “atakowanym” od wejścia przez uśmiechnięte ekspedientki pytające czy mogą nam w czymś pomóc. No dobra, może po prostu my za tym nie przepadamy, ale wiemy też, że takich osób jest dużo więcej. A gdyby tak… na wejściu informować o tym czy pomoc będzie nam potrzebna?

ZOBACZ: Te marki znikają z polskiej Sephory. Czego nie znajdziemy na sklepowych półkach?

Na taki pomysł wpadła perfumeria Sephora. Okazuje się, że do niektórych sklepów zostaną wprowadzone dwa kolory koszyków. Czerwony ma oznaczać, że potrzebujemy porady konsultantki, czarny – wiem, co chcę kupić i poradzę sobie sama.

Chcemy, aby Wasze zakupy w Sephora były samą przyjemnością, dlatego wychodzimy Wam naprzeciw z prostym rozwiązaniem: ?…

Opublikowany przez SEPHORA Piątek, 26 lipca 2019

Czerwone koszyki w Sephorze

Okazuje się, że nie tylko my jesteśmy zachwycone pomysłem Sephory. Pod facebookowym postem, w którym marka pochwaliła się nowym projektem pojawiło się mnóstwo pozytywnych komentarzy. Kobiety zgodnie twierdzą, że jest to świetny pomysł i że możliwość skorzystania z takiej opcji powinna być dostępna w każdym sklepie (nie tylko w sieci Sephora).

Póki co koszyki testowane są w trzech perfumeriach. Wśród nich znajdują się Sadyba Warszawa, Plaza Lublin i Renoma Wrocław. Jesteśmy przekonane, że już wkrótce opcja ta dostępna będzie w całej Polsce.

ZOBACZ WIĘCEJ:

Zdjęcia: Materiały prasowe Sephora

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony