Widziałyście już najnowszą kampanię reklamową Answear?

Widziałyście już najnowszą kampanię reklamową Answear?

Jeżeli potrzebujecie wiosennego nastrojenia – mamy coś idealnego dla Was. Eksplozja kolorów, mieszanka stylów… Czy widziałyście już mega klimatyczne zdjęcia promujące kampanię na wiosnę/lato 2019 od Answear.com?

ZOBACZ: Tycjana Aquasanta i Natalia Kusiak w najnowszej kampanii born2be

Startujemy z nową wiosenną kampanią – rusz z nami w podróż po świecie trendów, stylów, modowych okazji i marzeń, które dopiero się spełnią. Znajdź własną, niepowtarzalną odpowiedź – bo przecież WE ARE THE ANSWEAR!

Nieważne, co lubisz robić w wolnym czasie, ile masz lat, gdzie pracujesz, jaki jest Twój styl i poglądy – jeśli tylko potrzebujesz podkreślić swoją osobowość, przychodzimy Ci z pomocą, bo przecież WE ARE THE ANSWEAR. Szanujemy Twoje wszystkie wybory, doceniamy Twoją oryginalność i zawsze wspieramy Cię niezależnie od tego, czy wolisz nosić trampki, czy szpilki, jeansy czy garnitur, sukienkę czy spodnie… W środku miasta, na plaży, w szczerym polu – zawsze i wszędzie jesteśmy dostępni dla Ciebie. Nie rozkazujemy, nie narzucamy, nie wpisujemy w określone schematy – tylko od Ciebie zależy, jaką odpowiedź wybierzesz. Czy rzucisz się w wir trendów? Czy jednak postawisz na klasykę? Zaspokoisz głód przygody? A może wcielisz się w poszukiwacza modnych skarbów?

Moda wiosna 2019

Kilkutygodniową kampanię zaczniemy od klasyki: trencze, proste T-shirty oraz ramoneski nie tylko dla niej, ale także dla niego, przydadzą się początkiem wiosny. Później wyruszamy w poszukiwaniu skarbów, które spróbujemy upchnąć do modnej torebki. Marzysz o podróży w czasie? Przenieś się z nami do przyszłości, w której rządzi streetwear. Sneakersy, denim, sportowe sukienki i ubrania oversize pokochają ludzie w każdym wieku, bo jesteśmy odpowiedzą na potrzeby zarówno tych młodszych, jak i starszych. Mini czy maxi? Na to pytanie już odpowiedź musisz znaleźć sama wśród setek sukienek, spódnic i wzorzystych bluzek.

A kiedy nadejdą czasy festiwali, poczujesz dzikość serca – wskakuj w szorty, kowbojki i krótki top, a potem ruszaj na wyprawę swojego życia (oczywiście w gronie przyjaciół). A może  w międzyczasie wskoczysz do miejskiej dżungli, w której królują zwierzęce printy? W czasie kampanii udowodnimy Ci także, że marki premium są warte Twojej uwagi. Zobaczysz to zresztą czarno na białym w naszym spocie. Pomimo tylu wrażeń nadal jesteś głodna przygody? Nie dziwimy się i podsuwamy nasz modowy trik – w imprezowej sukience zawojujesz każde party. A wraz z nadejściem lata udowodnimy Ci, że najlepiej jest pod słońcem – zresztą, w designerskim kostiumie kąpielowym i plażowych dodatkach nie wypada się chować w cieniu. Pomożemy Ci też rozszyfrować kod koloru i wspólnie znajdziemy dla Ciebie najlepsze modne zestawy.

Nowej kampanii przyświeca hasło WE ARE THE ANSWEAR, które oznacza odpowiedź na różne potrzeby klientów dotyczące ich wizerunku i stylu bycia. Jeśli potrzebują poprawić swój nastrój, zmienić styl, wyróżnić się w tłumie, podkreślić swoją wyjątkowość, umożliwiamy im to, jednocześnie zostawiając spore pole do wyrażania własnej indywidualności. Różnorodność oferty, dostęp do aktualnych trendów, klasyki, tkaniny naturalne, ubrania i akcesoria na różne okazje – każdy może wybierać, co tylko zechce, aby jak najlepiej pokazać siebie.

Kampanii na SS19 towarzyszy spot, którego reżyserem jest Bart Pogoda – jeden z najpopularniejszych twórców wideo w Polsce. Stylizacje użyte w spocie opracował stylista Michał Kuś – prezentują one topowe trendy tego sezonu, m.in. zwierzęcy print, kolorowe garnitury, kwiaty, inspiracje latami 80. i 90. Za realizację kampanii odpowiada agencja Warsaw Creatives.

ZOBACZ WIĘCEJ:

Materiały prasowe answear.com

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony