Moda na wiosnę/lato 2019 w wydaniu Patrizia Aryton

Moda na wiosnę/lato 2019 w wydaniu Patrizia Aryton

Moda na wiosnę/lato 2019 w wydaniu Patrizia Aryton

Stonowana kolorystyka, klasyczne i bardzo ponadczasowe kroje, najmodniejsze printy… Właśnie taka jest kolekcja dedykowana na wiosnę/lato 2019 od marki Patrizia Aryton.

ZOBACZ: Troupe od Colour, czyli kolor i wyraziste printy w najnowszej kolekcji Reserved

W roli głównej Magdalena Chachlica sfotografowana przy pomocy analogowego aparatu Marcina Kempskiego. Najnowsza kampania jest niezwykle delikatna i subtelna. Patrizia Aryton w ramach kolekcji oferuje swoim klientom aż 4 różne linie ubrań i dodatków.

_Marine tailoring

Linia, która czerpie inspiracje ze stylu marine, ale w zdecydowanie mniej oczywistej formie. Tym razem ten styl pojawi się już na początku sezonu, a nie w pełni lata. Uzupełnieniem granatu nie jest oczywista czerwień, ale kolory wynikające z masy perłowej – zgaszony błękit, turkus i lila. Paski pojawiają się w kolekcji, ale nie w wydaniu casualowego sweterka; tylko wypracowanego garnituru o mocnej, nieco męskiej formie. Guziki również nawiązują do stylu marine – są wykonane z masy perłowej lub perły, dla kontrastu w niektórych modelach pojawiają się nowoczesne metalowe napy. Ta linia to esencja power dressing.

_Breakfast in clouds

To kontynuacja linii samolotowej z sezonu jesień-zima 2018. Propozycje z tej linii łączą komfort i elegancję. Są idealnym rozwiązaniem na nieformalne okazje, podczas których możemy zostać przyłapani! Lekka, neutralna kolorystyka jest doskonałą bazą dla subtelnych, kryształowych zdobień i kreatywnych rozwiązań konstrukcyjnych.

_Corpo safari

Nazwa linii – Corpo safari – mówi wszystko. Szczególnie adresowana dla biznesu, ale w wersji bardziej miękkiej niż pierwsza linia w kolekcji. Linia przeznaczona na nieco wyższe temperatury. Produkty w tej mini kolekcji pozwalają nam na wprowadzenie więcej luzu i komfortu do sal konferencyjnych. Tkaniny są bardziej miękkie, opływowe, a formy minimalistyczne – pierwszeństwo oddajemy tu tkaninie i formie. Bazą w kolorystyce jest piaskowy beż. Barwa ta wraca do łask po dekadzie, wypierając szarość zarówno z mody, jak i architektury wnętrz.

_Date with the city

Idealna na lato, delikatna i zwiewna linia w kolekcji. Pojawiają się tu letnie nadruki, wokół których zbudowane są floralne opowieści: błękitne palmy, beżowe łodygi i miętowy ogród. Są to propozycje, które w zależności od stylizacji sprawdzą się zarówno na przyjęciu, jak i mniej formalnych sytuacjach. W niektórych modelach widać echo tak modnego stylu vintage, jednak zawsze podane we współczesnej formie np. katana z nadrukiem na organzie.

Premiera kampanii i nowej kolekcji planowana jest na 6 lutego 2019 roku. Kolekcja na sezon wiosna-lato 2019 marki Patrizia Aryton będzie dostępna od początku lutego w salonach marki i platformach online.

ZOBACZ WIĘCEJ:

Zdjęcia: Materiały prasowe Patrizia Aryton / Marcin Kempski

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony