Maffashion gwiazdą najnowszej kampanii Reserved!

Maffashion gwiazdą najnowszej kampanii Reserved!

Jak wypadła?

Maffashion to królowa festiwali, nie dziwi nas więc wybór właśnie jej do festiwalowej kampanii Reserved. Desert Storm to kampania promująca kolekcję na lato 2018. Prezentowane przez blogerkę stylizacje sprawdzą się świetnie nie tylko na imprezach plenerowych, ale również na wakacyjnych wyjazdach.

ZOBACZ: Reserved i kampania na lato – najlepsza w tym sezonie?

Jaka jest kampania? Nieco inna niż wszystkie inne, bo… Maff za sesję odpowiadała sama!

Stworzenie samodzielnie sesji do nowej kapsuły marki było dla mnie (NIE)małym wyzwaniem, odpowiedzialnością i ciekawym doświadczeniem. Jednak od początku wiedziałam, jaki efekt końcowy chcę uzyskać. Zebrałam 8 osobową ekipę i na lokalizację wybrałam malowniczą Majorkę. Dostałam szansę zaplanować wszystko po swojemu i podeszłam do tego z pełną odpowiedzialnością! – powiedziała blogerka.

Efekty? Przejrzyjcie poniższe zdjęcia i oceńcie same.

Maffashion Reserved

„Desert Storm”  Reserved przenosi w beztroski, wakacyjny czas, dając wytchnienie od szkolnych czy biurowych mundurków, łamiąc wszystkie zasady oficjalnego dress code’u. Ulubione przez blogerki  crop topy na ramiączkach lub z szerokimi kimonowymi rękawami, postrzępione szorty i kamizelki w dwóch odcieniach błękitu, srebrzyste, kosmiczne tkaniny i elementy pustynnego stroju militarnego tworzą spójną całość, idealną podczas najgorętszych muzycznie dni w roku. Ramy wyznacza nieduża, lecz starannie skomponowana paleta barw: przez odcień dojrzałych pomarańczy, klasyczną biel z kontrastowymi, czarnymi akcentami (w tym napisami na rękawach, nogawkach czy ściągaczach), po piaskowy beż i chłodne srebro. Liczą się duże powierzchnie koloru, które budują warstwowo całą sylwetkę. W festiwalowej garderobie nie może zabraknąć bluz z kapturem (tu w dwóch wersjach, jednokolorowej pomarańczowej i białej z kapturem w odcieniu srebra) i dżinsowych kurtek (w formie skróconej, sznurowanej na plecach, z ukośnie wszytymi przednimi kieszeniami). Wzór moro zyskuje nowy wizerunek, bardziej graficzny, z konsekwentnym z resztą kolekcji odcieniem oranżu i zabawnymi liniami wychodzącymi poza graficzne plamy. Całość wieńczą praktyczne akcesoria: miękka pikowana torba i plecak, uszyte ze srebrnej tkaniny oraz żartobliwe klapki z napisem „Jet Lag”.  Bez względu na strefy czasowe i przestrzenie najwyższy czas przygotować własna mapę festiwali!

ZOBACZ: Maffashion obcięła włosy. Czy taka fryzura będzie hitem?

Zdjęcia: Materiały prasowe reserved

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony