Dua Lipa została nową ambasadorką Pepe Jeans!

Dua Lipa została nową ambasadorką Pepe Jeans!

Na takie informację czekamy zawsze z ogromną niecierpliwością. Dua Lipa to już nie tylko piosenkarka, która zrobiła ogromne zamieszanie w świecie muzyki. Teraz artystka ma również szansę zawojować świat mody…

ZOBACZ: Lata 90. w kolekcji Liu Jo White Label – Knitwear SS 2019

Dua Lipa Pepe Jeans

Legendarna brytyjska marka Pepe Jeans, ma przyjemność ogłosić początek współpracy z Duą Lipą – jedną z najbardziej popularnych wokalistek i ikon stylu swojego pokolenia. Tak jak inne legendy stylu i gwiazdy Hollywoodu, Dua Lipa rozpocznie pełnić swoją rolę od udziału w kampanii marki. Jej autorem w sezonie wiosna/lato 2019 jest brytyjski fotograf David Sims.

Kampania nawiązuje do dziedzictwa Pepe Jeans London. Naturalną i swobodną Duę Lipę sfotografowano w czerni i bieli, w stylizacjach podkreślających denimowe dziedictwo marki. Zdjęcia i kolekcję łączy wyrazistość, klasyka i ponadczasowość.

Dwudziestotrzyletnia Dua Lipa błyskawicznie zawojowała świat muzyki, jednocześnie stając się ikoną stylu dla milionów fanów. Dzięki wydanemu w 2017 r. debiutanckiemu albumowi pt. „Dua Lipa”, w 2018 roku została pierwszą w historii kobietą z pięcioma nominacjami do nagród Brit. Zdobyła dwie statuetki: w kategoriach „Najlepszej brytyjskiej solistki” i „Najlepszego brytyjskiego debiutu”. W tym roku również otrzymała statuetkę, w kategorii za najlepszy brytyjski singiel.

Dua Lipa i Pepe Jeans to idealna para – zarówno wokalistka, jak i marka, urodziły się w Londynie i stały się symbolami brytyjskiego stylu. Dua była fanką Pepe Jeans już jako nastolatka, ale dodatkowym argumentem, by rozpocząć współpracę z marką był innowacyjny program „Tru-Blu”*. To inicjatywa ekologiczna Pepe Jeans, budowana na bazie trzech ekotechnologii, które mają ustanowić nowy standard w projektowaniu i produkcji dżinsów przyjaznych środowisku.

„Dua Lipa jest jedną z najszybciej szybujących w górę światowych gwiazd muzyki, a jej styl doskonale współgra z DNA naszej marki,” mówi Mark Blenkinsop, dyrektor marketingu Pepe Jeans. „Współpraca z Duą jest kamieniem milowym na drodze rozwoju Pepe Jeans. Rok 2019 zapowiada się obiecująco zarówno dla Pepe Jeans, jak i Dui Lipy – przedstawimy wspólnie wiele specjalnych akcji, które ucieszą i zaangażują naszych fanów”.

Autorem premierowej kampanii jest David Sims, brytyjski fotograf, którego kariera rozpoczęła się od portretowania legend muzyki: Davida Bowiego, Nirvany, Bjork czy Courtney Love i który od lat współpracuje z takimi tytułami jak m.in. Vogue, The Face oraz i-D. Sims pracował z Pepe Jeans już wcześniej, czym dołączył do wybitnegogrona współpracowników marki, takich jak Steven Meisel, Bruce Weber, Steven Klein i Mario Sorrenti.

ZOBACZ WIĘCEJ:

Zdjęcia: Materiały prasowe Pepe Jeans

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony