Hugo Now. Nowy zapach dla mężczyzn na wiosnę 2020

Hugo Now. Nowy zapach dla mężczyzn na wiosnę 2020

HUGO PARFUMS PREZENTUJE KAMPANIĘ REKLAMOWĄ NOWEGO ZAPACHU HUGO NOW #MYTIMEISNOW Z UDZIAŁEM LIAMA PAYNE’A. TERAZ JEST TA JEDYNA CHWILA, KTÓRA NALEŻY DO CIEBIE. NIE ZWLEKAJ.

ZOBACZ: BOSS THE SCENT ABSOLUTE

HUGO Parfums rozpoczyna nową przygodę z HUGO NOW: limitowaną edycją zapachu inspirowanego OBECNĄ CHWILĄ. Marka HUGO wybrała na partnera Liama Payne’a, aby symbolizował tę swobodną, młodzieńczą postawę i inspirował przedstawicieli swojego pokolenia do wykorzystywania tej jedynej chwili, jaka do nich należy: NOW. #MyTimeIsNow

„Dla mnie My Time is Now to chwila, kiedy czuję się naprawdę szczęśliwy i dumny z tego, gdzie teraz się znajduję. Miałem ogromne szczęście cieszyć się My Time ze wspaniałym ludźmi i otrzymywać od nich całe to wsparcie” – powiedział Liam Payne, ambasador marki HUGO.

Kampania reklamowa #MyTimeIsNow

Zwracając się bezpośrednio do współczesnych młodych ludzi, #MyTimeIsNow zachęca ich do działania: żyj teraźniejszością i stań się bohaterem własnego życia. Film kampanii reklamowej wyreżyserował Colin Tilley, a zdjęcie wykonał Alasdair McLellan. Scenerią jest Berlin – miasto, które doskonale uosabia charakter HUGO: młody, swobodny, zabawny. Film jest eksplozją intensywnych migawek. Widzimy w nich, jak Liam Payne wykorzystuje chwilę obecną: krótkie, lecz namiętne spotkanie z młodą kobietą, w którą wcieliła się supermodelka Stella Maxwell, oraz jego występ na scenie. Film ma przemawiać do ludzi kształtujących świat, w którym żyją, dla których każdy dzień i każda chwila to nowa szansa.

 Edycja limitowana HUGO NOW

Zapach HUGO NOW, stworzony przez Franka Voelkla, szanowanego kreatora luksusowych zapachów, to świeża kompozycja należąca do rodziny aromatyczno-wodnej. Zapach otwiera się gwałtownym uderzeniem kardamonu, korzennej nuty połączonej z przenikliwą energią skórki cytrynowej, która nadaje kompozycji lekkość i świeżość.

Ta innowacyjna świeżość przenika na wskroś serce zapachu, złagodzona nieco aromatycznymi nutami lawendy. W połączeniu z chłodną miętą i wodną wonią Aquozone, mroźny akord zapewnia wrażenie wyjątkowo rześkiej wodnistej świeżości. Świeża męska dawka pewności siebie pozwoli wykorzystać chwilę – teraz! W głębi eleganckie nuty haitańskiego wetiweru – zarazem surowe i łagodne, zimne i ciepłe, ziemiste i aksamitne – określają nowoczesną męskość. Olfaktoryczna kompozycja inspiruje mężczyznę do odkrywania tego, co nieznane – teraz! Bo chwila obecna to ten jedyny moment.

Flakon HUGO NOW ma elegancki, minimalistyczny design w legendarnym kształcie piersiówki. Oszroniony, bladoniebieski kolor szkła odzwierciedla ideę, że wierząc w siebie, możesz sięgnąć nieba. Wyraża pewność siebie i w obrazowy sposób przypomina o tym, że trzeba podjąć wyzwanie, chwytać szansę i odnosić sukcesy na swój własny sposób.

Hugo Now. Nowy zapach dla mężczyzn na wiosnę 2020 (FOTO)

Liam Payne: uosobienie HUGO NOW

Liam Payne jako piosenkarz, producent i artysta, mający 20 milionów obserwatorów, reprezentuje pokolenie, którego postawa nie ma związku z wiekiem, ale ze sposobem myślenia; które wie, że życie polega na wykorzystywaniu chwili obecnej. To przecież jedyny sposób, w jaki można zmieniać świat, trzeba  więc marzyć, dzielić się i działać. Reprezentując całą franczyzę marki: modę i zapachy HUGO, Liam po raz pierwszy ma propagować przekaz marki, że TERAZ to wszystko, co masz, więc nadszedł czas, aby jak najlepiej wykorzystać chwilę #MyTimeIsNow.

Zapach HUGO NOW dostępny od stycznia 2020 w perfumeriach sieci Sephora i Douglas.

HUGO NOW 75 ml Cena: 259 zł
HUGO NOW 125 ml Cena: 349 zł

ZOBACZ WIĘCEJ:

Materiały prasowe Hugo Boss

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony