DKNY STORIES

DKNY STORIES

Inspirują Cię niewyczerpane możliwości, jakie oferuje Nowy Jork i pragniesz korzystać z życia na 200%? DKNY STORIES to zapach dla Ciebie ? nowa kompozycja, która łączy niepowtarzalną atmosferę i energię Wielkiego Jabłka z jakże charakterystyczną dla DKNY nutką kobiecości. DKNY STORIES to ucieleśnienie inspiracji i emocji młodego pokolenia dynamicznych kobiet, które wciąż odkrywają i tworzą na nowo siebie oraz swoją osobistą historię. Podobnie jak Nowy Jork, każda z nas przypomina książkę z mnóstwem pustych stron, na których możemy zapisać niezliczoną ilość nowych, wspaniałych opowieści.

W 2005 r. DKNY zamknął we flakoniku z perfumami esencję Wielkiego Jabłka kładąc podwaliny pod epickie doznania zapachowe i przełomową kompozycję DKNY BE DELICIOUS, nieodmiennie kojarzoną z Nowym Jorkiem. DKNY STORIES stanowi nawiązanie do kultowego zapachu i niczym nieustannie zmieniający się pejzaż tego dynamicznego miasta, nieprzebrane bogactwo nowych twarzy i miejsc oraz charakterystyczne dla Nowego Jorku pragnienie odniesienia sukcesu rozpoczyna się nowy rozdział w księdze DKNY.

ZAPACH

Kompozycja urzekających kontrastów charakteryzujących również Nowy Jork. DKNY STORIES to orientalno-kwiatowy zapach o nowoczesnym wyrazie. A wszystko zaczyna się od twórcy perfum Stephena Nilsena “Zainspirowały mnie zdjęcia Nowego Jorku, zarówno stare jak i współczesne.? Kompozycję otwierają świeże nuty różowego pieprzu i musu z różowej gujawy, które stanowią urzekający wstęp do kwiatowego serca złożonego z czarnego irysa. ?Mus z różowej gujawy symbolizuje wschód słońca, podczas którego miasto skąpane jest w różowym blasku, a czarny irys ucieleśnia wyrafinowany charakter Nowego Jorku.? Ciepła i zmysłowa wanilia, drewno sandałowe i ambra tworzą ujmujące zakończenie tej godnej zapamiętania opowieści. ?DKNY STORIES to zapach, który za każdym razem zaskoczy Cię od nowa.?

Nuty górne:     różowy pieprz, mus z różowej gujawy, czarny kardamon.

Nuty środka:   jaśmin wielkolistny, biała herbata, czarny irys.

Nuty dolne:     ziarno wanilii, białe drzewo sandałowe, akord szarej ambry.

Sugerowana cena detaliczna:

215 zł /30ml

305 zł/50ml

425 zł/100ml

DKNY STORIES

KAMPANIA

Za kampanię DKNY STORIES odpowiadał nowojorski fotograf Gregory Harris. Pełne życia ujęcia przedstawiają twarz DKNY STORIES – Grace Hartzel oraz jej znajomych w chwili, gdy doświadczają wszystkiego, co miasto ma do zaoferowania ? począwszy od barów na dachach w Midtown poprzez ulice SoHo, a skończywszy na przejażdżce taksówką przez Most Brookliński. Poddaj się rytmowi. Tańcz na ulicach. Doznawaj i ciesz się każdą minutą. Napisz swoją własną opowieść o tym wspaniałym mieście.

#NYMADEME_

Kampanii DKNY STORIES towarzyszyć będzie program influencerski, w ramach którego znani blogerzy dzielić się będą swoimi historiami i pasją życia w Nowym Jorku w mediach społecznościowych na  #NYMADEME_

INFLUENCERZY

Najbardziej popularni w mediach społecznościowych influencerzy dzielą się swoimi historiami na #NYMADEME_ stories:

Margaret Zhang. Mieszkająca w Nowym Jorku nagradzana fotografka, reżyser, stylistka i pisarka szturmem zdobyła Internet. Cyfrowe początki Margaret w świecie mody sprawiły, że zaczęła regularnie pojawiać się w czasopismach i w sieci jako modelka i osobowość medialna zarówno w obiektywie jak i w charakterze jego operatora. Jej praca została doceniona za trendsetterską rolę w świecie mody.

Justine Skye. Sensacja w świecie Internetu ? inspirująca piosenkarka, aktorka, modelka rodem z Brooklynu. Jej cover utworu Drake?a uzyskał dwa miliony wyświetleń na YouTubie. Justine podpisała rekordową umowę i wyprzedała wszystkie miejsca na swój pierwszy występ dokonując tego wszystkiego przed ukończeniem dwudziestego roku życia.  Prawdziwa gwiazda Tumblr i Instagramu, kochana za autentyczność i naturalność.

Gala Gonzalez. Ta dwudziestokilkuletnia hiszpańska stylistka i dyrektor kreatywna mieszka w Nowym Jorku i zwraca uwagę niewymuszoną elegancją, eklektycznym gustem i wciągającymi treściami. Codzienne zapiski i zdjęcia Gali zapewniły jej czołową pozycję wśród blogującej braci jak również miejsca w pierwszych rzędach na eventach, premierach produktów oraz własną linię ubrań.

Courtney Trop. Pochodząca z Wschodniego Wybrzeża Courtney przeprowadziła się  do LA i zaczęła opisywać w mediach społecznościowych swoje przygody z modą na Zachodnim Wybrzeżu. Tak rozpoczęła się jej kariera blogerki z pogranicza lifestyle?u, mody i urody. Blogowa działalność objęła szybko swym zasięgiem inne dziedziny życia i Courtney wkrótce zaczęła zamieszczać na swoim blogu – ALWAYS JUDGING ? swoje opinie na temat mody, pielęgnacji urody, kuchni, kultury miejskiej, podróży, muzyki i designu.

OPAKOWANIE

Niezależnie od tego, z której strony na nią patrzysz buteleczka z DKNY STORIES stanowi urzekające ucieleśnienie Nowego Jorku. Nowoczesna i elegancka. Kobieca i silna. O doskonałych architektonicznych proporcjach. Wielowymiarowy szklany flakonik DKNY STORIES przypomina lśniący drapacz chmur.  Luksusowa wyważona podstawa tworzy mocny fundament, który został zestawiony z różowym logo DKNY. Opakowanie  w odcieniu metalizowanego różu z panoramą Nowego Jorku z przodu to hołd złożony Wielkiemu Jabłku. Na bokach kartoniku umieszczono ilustracje Mostu Brooklińskiego i budynku Chryslera.

ZOBACZ WIĘCEJ:

Materiały prasowe DKYN

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony