CAROLINA HERRERA – GOOD GIRL GLORIOUS GOLD

CAROLINA HERRERA – GOOD GIRL GLORIOUS GOLD

WODA PERFUMOWANA GOOD GIRL GLORIOUS GOLD

EDYCJA KOLEKCJONERSKA

Nowa edycja kolekcjonerska Good Girl Glorious Gold Carolina Herrera Fragrances mieni się złotem utrzymana w świątecznym nastroju.

Good Girl zaprezentowana jest w nowej odsłonie dzięki Carolinie Herrerze de Baez, dyrektor kreatywnej Carolina Herrera Fragrances. W tym kolekcjonerskim wydaniu ewoluuje podejście marki do kobiecości. „Good Girl Glorious Gold to zmysłowość nasycona jasną energią. Nowa edycja celebruje pewność siebie, jaką daje sława” – mówi Carolina Herrera de Baez.

Wydanie dla kolekcjonerów mieni się złotem, którym pokryto zarówno opakowanie zewnętrzne , jak i flakon. Inspiracją był ruch Art déco – apogeum czaru lat 20. ubiegłego stulecia. Good Girl Glorious Gold staje się bardziej wyrafinowana i śmiała niż kiedykolwiek wcześniej, ponieważ nie tylko wie, czego chce, zdaje sobie również sprawę, że jest pożądana.

Czwartą edycją kolekcjonerską Carolina Herrera wykracza poza celebrowanie siły kobiet i otacza Good Girl obłokiem złotego blasku.  Po edycjach Swarovski, Velvet Fatale oraz Dot Drama, Glorious Gold dalej rozszerza bogaty świat Good Girl nowym obliczem, które celebruje najwspanialsze momenty diwy.

Zestawione ze sobą nuty składników wspaniałych niczym złoto, wyczarowują zapach, który ukazuje subtelną grę między dobrem a złem, światłem a cieniem. Kreatorka zapachów Louise Turner stworzyła ten klasyk zainspirowana dwoistym charakterem nowoczesnej kobiety, którą opisuje jako „wielowymiarową i błyskotliwą, intensywną i ponętną”. Wewnętrzny blask Good Girl wyłania się jako olfaktoryczna ekspresja promienności – serce wypełnione płatkami jaśminu wielkolistnego ukazuje wszystkie aspekty tuberozy, a przyjemną woń bobu tonka wzmacniają ekskluzywne składniki: kakao i kawa.

Wynosząc ducha Good Girl na wyższy poziom, marka Carolina Herrera umacnia swą pozycję prekursora w świecie zapachów za sprawą Good Girl Glorious Gold, edycji kolekcjonerskiej stworzonej z myślą o tym, by tworzyć świąteczny nastrój i przypominać kobietom, że wszystkie są gwiazdami na swej drodze do sukcesu.

O marce Carolina Herrera

Carolina Herrera to międzynarodowy Dom mody i zapachów ceniony za ponadczasową elegancję i wyrafinowaną zuchwałość. Założony w 1981 roku przez Carolinę Herrerę, obejmuje kolekcje ubrań ready-to-wear oraz akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jak również stroje ślubne i zapachy. W 1988 roku marka wprowadziła pierwszą wodę perfumowaną Carolina Herrera. W 1997 roku córka projektantki – Carolina Herrera de Baez dołączyła do Domu Zapachów Herrera jako Dyrektor Kreatywna. Obecnie portfolio marki obejmuje ponad 20 zapachów, sprzedawanych w ponad 100 krajach na całym świecie.

Dom mody i zapachów Carolina Herrera definiują trzy marki, z których każda ma odrębny charakter. Carolina Herrera New York uosabia nienaganny i wyrafinowany styl kobiety z Upper East Side (dzielnica nowojorskiego okręgu Manhattan). CH Carolina Herrera reprezentuje styl luksusowej dzielnicy i swobodną elegancję, wyrażaną w charakterystycznej dla marki filozofii „alegría di vivir”. 212 Carolina Herrera nawiązuje do bardziej swobodnego stylu i wielkomiejskiego szyku młodych bywalców, którzy mieszkają w luksusowych dzielnicach i imprezują w śródmieściu. Zarówno modowe, jak i zapachowe kolekcje marki odzwierciedlają swobodne wyrafinowanie, jakie cechuje legendarny styl jej założycielki – Caroliny Herrery.

Cennik:

Carolina Herrera Good Girl GLORIOUS GOLD edp 80 ml – 550,00

ZOBACZ WIĘCEJ:

Materiały prasowe Carolina Herrera

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony