CAROLINA HERRERA – GOOD GIRL DOT DRAMA

CAROLINA HERRERA – GOOD GIRL DOT DRAMA

CAROLINA HERRERA – GOOD GIRL DOT DRAMA

NAJBARDZIEJ TAJEMNICZE I POMYSŁOWE OBLICZE MARKI CAROLINA HERRERA UKAZANE W NOWEJ EDYCJI DLA KOLEKCJONERÓW GOOD GIRL DOT DRAMA

Carolina Herrera New York wprowadza na rynek Wodę Perfumowaną Good Girl Dot Drama ? nową edycję dla kolekcjonerów, inspirowaną emblematycznym wzorem kropeczek. Flakon zapachu zaprojektowany został jako ekskluzywny wzór we współpracy z Karlie Kloss.

Nowa kolekcjonerska Woda Perfumowana Good Girl Dot Drama zachęca nas do afirmowania najbardziej błyskotliwego, odważnego i nieodpartego oblicza Good Girl. Ta aromatyczna historia rozbłysła na scenie zapachów w 2016 roku i osiągnęła wielki sukces. Nową edycję inspirował zuchwały wzór czarnych i białych kropek ? jeden z najwcześniejszych, niezwykle istotnych elementów stylu Carolina Herrera. Produkt sygnowała modelka Karlie Kloss ? uosobienie zapachu Good Girl.

CAROLINA HERRERA - GOOD GIRL DOT DRAMA - nowość 2019

?Inteligencja i niepokorność mogą sprawić, że staniemy się silne i kobiece. Te cechy są inspirujące. Można być liderką, lecz zachować zarazem swoją kobiecość. Możemy wzbogacić nasze życie dzięki kobiecym atutom. Dla mnie bardzo ważne było wprowadzenie specjalnej edycji, która afirmuje w kobietach tę dwoistość? – wyjaśnia Carolina Herrera de Baez, dyrektor kreatywna zapachów.

Carolina Herrera Good Girl

Nowy flakon ozdobiono kropkami, bo czy istnieje wzór bardziej figlarny i uniwersalny niż zuchwałe, legendarne groszki? Od chwili swego debiutu w 1981 roku Carolina Herrera polega na sile oddziaływania tego zabawnego motywu. Historia zapachów Domu również pisana była białymi i czarnymi kropkami. Groszki obecne były już w pierwszym zapachu: Carolina Herrera by Carolina Herrera (1988) ? przebojowym produkcie, który wciąż urzeka miliony ludzi na całym świecie. Od tamtej pory Carolina Herrera wykorzystuje ten archetypowy element w wielu swoich zapachach.

Kropeczki są wesołe, beztroskie i oszałamiające, ilustrują także pewność siebie i wyrafinowanie, jakie cechuje styl życia propagowany przez markę Carolina Herrera. Jak mawia projektantka: czasem najprostsze rzeczy są najbardziej wyraziste. ?Współpraca z zespołem Carolina Herrera była naprawdę wyjątkowa. Podejmując decyzję o twórczym aspekcie tej kampanii, przyglądaliśmy się historii marki,? ? powiedziała ambasadorka zapachu Karlie Kloss i dodała: ?Oprócz tego, że kropki to ponadczasowy, bardzo istotny element mody, mają one również niesamowite znaczenie dla marki Carolina Herrera i stanowią przesłania kampanii reklamowej: czar, kobiecość, optymizm i pewność siebie?. Kolejna cecha kropek to alegría de vivir (radość życia po hiszpańsku): kropki wyrażają wyrafinowanie w sposób swobodny i niesforny. ?Jednym z najwspanialszych cech zapachów i mody jest ich zdolność zwiększania naszej pewności siebie. Kropki, tak jak dobre zapachy, dają nam poczucie siły? – podsumowuje Herrera de Baez.

Bohaterką nowej edycji jest supermodelka i przedsiębiorca ? Karlie Kloss, słynna twarz Good Girl od samego początku istnienia zapachu. ?Karlie jest idealnym uosobieniem Good Girl Dot Drama: jest błyskotliwa i odważna, nieustraszona i beztroska. Emanuje także tajemniczą aurą. Stała się nowoczesną ikoną? ? twierdzi Herrera de Baez. Biografia tej modelki dowodzi, jak bardzo jest utalentowana. Karlie Kloss (ur. w Chicago w 1992 r.) założyła w 2015 roku Kode With Klossy ? organizację, która umożliwia młodym kobietom naukę kodowania, co daje im szansę stania się liderkami w dziedzinie technologii. Latem zeszłego roku organizacja uczyła kodowania prawie 1000 dziewcząt na 50 obozach zorganizowanych w 25 miastach. Karlie będzie także gospodynią i producentem wykonawczym nowej edycji programu telewizyjnego Bravo Media ? Project Runway, który zdobył nagrodę Emmy.

Nowa kampania reklamowa, w której Karlie Kloss gra kuszącą i sprytną femme fatale, składa hołd złotej erze filmu noir. Postawa, styl i wizerunek modelki przywodzą na myśl tajemnicze diwy, takie jak: Lauren Bacall, Rita Hayworth czy Tippi Heddren ? słynną muzę Alfreda Hitchcocka. Jak głosi motto Good Girl: it?s good to be bad!

Również flakon ogarnęło szaleństwo kropek. Charakterystyczna szpilka Good Girl składa się z trzech części: smukły but zdobią kropki, jego spód jest czarny, a wysoki obcas ma kolor złoty. Ten design podkreśla dwoistość orientalno-kwiatowego zapachu, skomponowanego przez Louise Turner. Promienne nuty jaśminu i tuberozy (wzmocnione bergamotką, różą damasceńską, cytryną i lilią) kontrastują z ciemną naturą apetycznych akordów bobu tonka i kakao (podkreślonych wanilią, migdałem, cynamonem i kaszmirem).

Zapach wyeksponowano w luksusowym pudełku: czarny kartonik zdobią kropki i złote linie. Nowa edycja zapachu afirmuje pasję i lojalność wielbicielek Good Girl. Flakon 80 ml zaprojektowano we współpracy z Karlie Kloss. Na opakowaniu zewnętrznym widnieje złoty podpis modelki.

Good Girl EDP 80 ml cena 550 zł

ZOBACZ WIĘCEJ:

Materiały prasowe CAROLINA HERRERA

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony