Carolina Herrera – Bad Boy

Carolina Herrera – Bad Boy

WEJDŹ DO ŚWIATA NIEGRZECZNEGO CHŁOPCA I ODKRYJ W SOBIE BUNTOWNICZE OBLICZE:

ŁAM ZASADY I UDERZAJ NICZYM PIORUN

Carolina Herrera rozpoczyna nową przygodę z fascynującym zapachem BAD BOY, który wnosi do naszych czasów mit wiecznego buntownika. BAD BOY to mężczyzna, który ma odwagę łamać zasady i podążać własną drogą.

W charakterze tej nowej ikony buntu leży dualizm: BAD BOY jest silny i wrażliwy, władczy i empatyczny, heroiczny i bezbronny. Jego odwaga polega na umiejętności wyrażania uczuć i dzielenia się nimi. Zapach BAD BOY to apoteoza buntownika, który walczy o swoje zasady i zachowuje wierność swojej tożsamości. Hasło ?It?s so good to be bad? (Dobrze być niegrzecznym/niepokornym) streszcza przesłanie tego nowego produktu.

Symbolem BAD BOYA jest piorun, który wyraża jego heroizm i siłę i staje się alegorią jego osobowości. Jest nieprzewidywalny, niezwykły, pociągający i fascynujący. BAD BOY uwodzi i urzeka tak błyskawicznie i precyzyjnie jak piorun.

Carolina Herrera de Báez, dyrektor kreatywna zapachów marki Carolina Herrera, podjęła współpracę z kreatorami zapachów Quentinem Bischem i Louise Turner, aby uczestniczyć w procesie twórczym zmierzającym do stworzenia tego zadziwiającego aromatu. Ten kreatywny duet stworzył wspaniałe perfumy o intensywnych i energetyzujących nutach.

BAD BOY to orientalno-aromatyczny zapach, w którym przeciwieństwa przyciągają się nawzajem: świetliste aromaty szałwii, zielonej bergamotki i pieprzu łączą się ze zmysłową ciemną wonią bobu tonka, kakao i drzewa ambrowego . BAD BOY wyraża ? w przemyślny sposób ? światła i cienie natury współczesnego mężczyzny.

Koncepcja i konstrukcja flakonu w kształcie pioruna były prawdziwym wyzwaniem technologicznym. Jego śmiała i frapująca estetyka łączy w sobie wszystkie cechy BAD BOYA. Piorun ma wyrafinowany i tajemniczy odcień ciemnoniebieski i jest mocno osadzony na złotym postumencie.

Kampania reklamowa nawiązuje do archetypu buntownika, jakim jest BAD BOY. Ukazuje impulsywną postać, która łączy w sobie energię i moc. Fascynacja, jaką wzbudza BAD BOY, jest wszechogarniająca. Kiedy Bad Boy idzie ulicami Nowego Jorku, pozostawia za sobą odmieniony świat. Idąc, nadaje nowy kształt miastu i wzbudza magnetyzm, któremu nikt nie może się oprzeć. Przyciąga wszystkie spojrzenia, nie pozostaje niezauważony. Emanuje światłem elektrycznym, które czyni go wyjątkowym.

Twórcami ekscytującej kampanii reklamowej BAD BOY są dwaj artyści: Santiago i Mauricio. W rolę głównego bohaterem wcielił się brytyjski aktor Ed Skrein. Skrein jest jednym z najbardziej obiecujących aktorów swego pokolenia Ten kreatywny i wielowymiarowy artysta ma na swoim koncie pracę reżyserską. Rozpoczął karierę jako muzyk i rzucił na kolana Nowy Jork.

W spocie pojawia się też Karlie Kloss, która jest twarzą GOOD GIRL. Ścieżka dźwiękowa filmu to przekorna, nowa wersja utworu Baby Did a Bad Bad Thing Chrisa Isaaka. Twórcą zdjęć reklamowych jest Billy Kidd, który stworzył niezwykle sugestywne obrazy.

BĄDŹ NIEGRZECZNYM CHŁOPCEM I UKAŻ CAŁY SWÓJ POTENCJAŁ

Gama i ceny:

WODA TOALETOWA BAD BOY 50 ml. Cena: 315 zł
WODA TOALETOWA BAD BOY 100 ml. Cena: 435 zł

ZOBACZ WIĘCEJ:

Materiały prasowe carolina herrera / zdjęcia: mizzle.pl

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony