CAROLINA HERRERA (212)RED VIP

CAROLINA HERRERA (212)RED VIP

CAROLINA HERRERA (212)RED VIP

CAROLINA HERRERA prezentuje (212)RED VIP – nową edycję limitowaną – opracowaną we współpracy z organizacją charytatywną RED, która działa na rzecz walki z aids.

Carolina Herrera wprowadza na rynek (212)RED VIP, nową limitowaną edycję zapachu 212, stworzonego w 1997 roku, którą wesprze organizację (RED) w walce z AIDS.

Zapachy (212)RED VIP Rosé Eau de Parfum (dla niej) i (212) (212)RED VIP Black Eau de Parfum (dla niego) powstały dzięki współpracy 212 z organizacją (RED), założoną przez Bono i Bobby’ego Shrivera, mającą na celu gromadzenie funduszy i zwiększanie świadomości społecznej do walki przeciwko AIDS.

Kiedy nabywasz produkt (212)RED VIP, twój zakup staje się częścią zobowiązania 212 do przekazania 100 000 euro na walkę z AIDS. Ten wkład wystarczy, aby zapewnić leki ratujące życie na 500 000 dni. „(212)RED VIP to metafora współpracy marki Carolina Herrera z (RED), a także symbol siły, jaka tkwi w społeczności” – wyjaśnia Carolina A. Herrera, Dyrektor Kreatywna ds. Zapachów.

Zobowiązanie organizacji (RED)

Każdego dnia przychodzi na świat ponad 400 dzieci z HIV. Istnieją lekarstwa zapobiegające przenoszeniu HIV z matki na dziecko, gwarantujące, że nowonarodzone dzieci nie będą zakażone. Ten ratujący życie lek kosztuje w Afryce Subsaharyjskiej zaledwie 20 centów dziennie.

Do tej pory organizacja (RED) pozyskała ponad 600 milionów USD na rzecz Światowego Funduszu wspierającego programy zwalczania HIV/AIDS w Ghanie, Kenii, Lesotho, Rwandzie, Republice Południowej Afryki, Eswatini, Tanzanii i Zambii, co miało wpływ na ponad 140 milionów istnień ludzkich. 100% zgromadzonych środków trafia do potrzebujących w terenie.

„Jesteśmy zaszczyceni, mogąc współpracować z uwielbianą, legendarną marką Carolina Herrera, która podziela naszą wizję świata wolnego od AIDS” – wyjaśnia rzecznik prasowy (RED).

CAROLINA HERRERA (212)RED VIP - nowość wiosna 2020

Jedność daje siłę

Każdy sprzedany produkt (212)RED VIP będzie bezpośrednim wkładem w walkę organizacji (RED) o położenie kresu AIDS. Każdy zakup stanie się ogromną siłą w walce o wyeliminowanie AIDS.

„Zjednoczenie najbardziej kreatywnych ludzi na świecie daje potężną siłę. Tego rodzaju współpraca jest najlepszym sposobem na jego osiąganie i inspirowanie. Wprowadzenie na rynek produktu (RED) ułatwia konsumentom wspieranie programów, które mają wpływ na życie milionów osób dotkniętych HIV/AIDS w Afryce” – twierdzi rzecznik (RED). Dewizę przekazuje motto tej współpracy: BE (RED), SAVE LIVES.

Przyjaźń i współpraca należą do wartości propagowanych przez 212 VIP, które podkreślano od chwili wprowadzenia tej linii. Sugerujemy korzystanie z hashtagu #BeREDSaveLives, aby rozpowszechniać informacje, inspirować ludzi i zwiększać świadomość społeczną przedsięwzięcia.

Ambasadorami (212)RED VIP są: Cameron Dallas, Hailey Bieber i Taylor Hill (twarze 212 VIP od 2017 roku). Te ważne postacie mediów społecznościowych angażują się w różne szczytne cele społeczne i działania charytatywne. Ich wpływ na media cyfrowe ma ogromne znaczenie dla mobilizowania konsumentów, zwiększania solidarności i podnoszenia świadomości.

(212)RED VIP – wersja bardziej korzenna

Wymyślona po raz kolejny przez Carolinę A. Herrerę – Dyrektor Kreatywną ds. Zapachów, nazwa nowego zapachu 212 – RED – podkreślona została charakterystycznym kolorem. Projektantka Carolina Herrera wybrała czerwień jako symbol swej marki ze względu na wartości, jakie przekazuje. Od momentu powstania marki w 1981 roku kolor ten nie tylko zdominował paletę kolorystyczną w modzie, lecz także zabarwił wiele istotnych zapachów Domu.

Korzenno-kwiatowy zapach (212)RED VIP Rosé Eau de Parfum (dla niej) jest optymistyczny, zmysłowy i wyrafinowany. Uwodzi nutami głowy: duetem pomidora i świeżych akcentów drzewnych oraz energetyzującym likierem malinowym. Serce kompozycji jest eleganckie i oryginalne, zawiera unikatowe połączenie trzech składników: esencji róży bułgarskiej (jednej z najbardziej pożądanych i wystawnych nut w perfumiarstwie), słodkiego i niezapomnianego tiramisu oraz nowoczesnego akordu pikantnych przypraw korzennych. Nuty głebi potęgują seksowny charakter zapachu hipnotyzującym spotkaniem ciepłego i wyrafinowanego składnika queenwood, tajemniczej paczuli i zmysłowego piżma.

Zapach (212)RED VIP Black Eau de Parfum (dla niego) należy do rodziny korzenno-paprociowej. Jest zmysłowy i kuszący. Nuty głowy odzwierciedlają jego zabawny charakter. Pikantny imbir podkreśla ciepło egzotycznych przypraw korzennych: olejku papryczki pimento i kardamonu.  W sercu świeżość absyntu (słodkiego i wędzonego akordu) obdarza zapach alegría de vivir. W głębi wybrzmiewają nowoczesne, magnetyzujące składniki: drewno gwajakowe – elegancka i bogata nuta, połączona ze zmysłowym piżmem.

Flakony są nową optymistyczną interpretacją zapachów 212 VIP Rosé i 212 VIP Black, wprowadzonych w 2014 i 2017 roku. Niezwykle kobiecy kształt  (212)RED VIP Rosé Eau de Parfum nawiązuje do kultowej kapsuły 212 (z 1997 roku), a monolityczna forma  (212)RED VIP Black Eau de Parfum zyskała metaliczny czerwony odcień.

Każdy zakup (212) RED VIP jest bezpośrednim wkładem w walkę organizacji (RED) o wyeliminowanie AIDS poprzez Światowy Fundusz.

CENNIK

(212 VIP)RED ROSE  EDP 80 ml | 485,00 zł

(212 VIP)RED BLACK 100 ml edp for men | 420,00 zł

Zapachy dostępne są wyłącznie w perfumeriach Sephora.

ZOBACZ WIĘCEJ:

Materiały prasowe Carolina Herrera

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony