Karlie Kloss nową ambasadorką Estée Lauder

Karlie Kloss nową ambasadorką Estée Lauder

Sprawdzi się w nowej roli?

Na takie wiadomości zawsze czekamy z niecierpliwością. 19 kwietnia 2018 r. marka Estée Lauder ogłosiła zawarcie kontraktu z Karlie Kloss, modelką, przedsiębiorcą i filantropką, jako ambasadorką i twarzą marki. Karlie dołączy do grupy rzeczniczek Estée Lauder, wśród których są między innymi Carolyn Murphy, Fei Fei Sun, Gabriella Wilde, Hilary Rhoda, Joan Smalls, Kendall Jenner, Misty Copeland i Yang Mi.

ZOBACZ: Ashley Graham zdradza sekrety swojej urody

Pierwsze kampanie Karlie rozpoczną się w lipcu 2018 roku i odnosić się będą do najbardziej znanych produktów Estée Lauder, między innymi Pure Color Envy Sculpting Lipstick, Double Wear Stay-in-Place Makeup oraz Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging Cell Power Creme. Fotografem kampanii tworzonych w Los Angeles i Palm Springs będzie Josh Olins.

Firma produkcyjna Karlie, Klossy productions, będzie również współpracować z Estée Lauder tworząc własne produkty Karlie, które zostaną zaprezentowane ponad 16 milionom osób obserwujących jej konta społecznościowe. Dzisiaj zostanie opublikowane pierwsze wideo Karlie z udziałem prawnuczki Estée Lauder, aktorki Danielle Lauder. Podczas zabawnych scenek spoza kadru Danielle pomaga Karlie podczas jej pierwszego dnia pracy w siedzibie Estée Lauder w Nowym Jorku. Jest to pierwszy odcinek z serii filmików tworzonych przez Karlie, które będą wyświetlane na jej kanale YouTube, Klossy, a także innych kanałach społecznościowych Karlie oraz Estée Lauder.

Aby wspomóc wysiłki Karlie związane z edukacją i zwiększaniem wiary w nowe pokolenie młodych kobiet, Estée Lauder będzie również wspierać Kode With Klossy, organizując stypendia na obozy szkoleniowe z kodowania i inne wydarzenia. Kode With Klossy to filantropijna inicjatywa stworzona przez Karlie w 2015 roku, która oferuje darmowe dwutygodniowe letnie obozy dla dziewcząt w wieku 13-18 lat, a także wspiera społeczność lokalną, skupiającą się na umożliwianiu dziewczętom nauki nowych technologii.

ZOBACZ: Estee Lauder – PURE COLOR ENVY PAINT-ON LIQUID LIPCOLOR

Karlie Kloss nową ambasadorką Estée Lauder

Karlie to nowoczesna Estée i bardzo się cieszymy mogąc przywitać ją w rodzinie Estée Lauder – powiedział Stephane de La Faverie, Global Brand President, Estée Lauder. – Karlie osiągnęła niesamowity sukces dzięki ciężkiej pracy, wdzierając się jak burza do świata mody, potem stając się osobowością medialną i telewizyjną, a w końcu pomagając młodym kobietom stać się w przyszłości liderami technologicznymi. Jej pasja dla piękna, wyjątkowy głos i globalna obecność w mediach społecznościowych pomoże nam dalej inspirować kobiety na całym świecie.

Karlie  idealnie wspólgra z duchem marki Estée Lauder – mówi Aerin Lauder, Style and Image Director, Estée Lauder. – Jako znana modelka, przedsiębiorca i założycielka Kode With Klossy, Karlie może pochwalić się urodą i wieloma osiągnięciami. Bardzo się cieszę, że dołączy do marki.

Dołączenie do rodziny Estée Lauder to spełnienie moich marzeń – powiedziała Karlie Kloss. – Inspiruje mnie historia i wartości marki – począwszy od ducha przedsiębiorczości samej Estée aż po zaangażowanie firmy w tworzenie najlepszych produktów dla kobiet na całym świecie. Jestem bardzo dumna i zaszczycona, że dołączam do tak wyjątkowej marki.

ZOBACZ: Arizona Muse twarzą MANGO Committed

Karlie Kloss nową ambasadorką Estée Lauder. Zobacz pierwsze zdjęcie!

 

O Karlie Kloss

Karlie Kloss jest amerykańską supermodelką, przedsiębiorcą i filantropką. 36 razy pojawiała się na okładce Vogue. Karlie wychowała się w St. Louis, Missouri, i została odkryta podczas lokalnego dobroczynnego pokazu mody w 2006 roku. Jej kariera rozwijała się bardzo szybko. Współpracowała z największymi projektantami, wśród których znajdują się Christian Dior, Alexander McQueen i Versace, a także brała udział w kilku globalnych kampaniach reklamowych, w tym Adidas, Calvin Klein, Carolina Herrera i Swarovski. W 2015 roku Karlie stworzyła Kode With Klossy, aby wspierać młode kobiety w nauce kodowania i poznawaniu nowych technologii. Karlie znalazła się na liście TIME 100 za swoją działalność filantropijną jako założycielka Kode With Klossy, a także na okładkach Fast Company i Forbes za pracę nad skalą organizacji.

Ostatnio Karlie pojawiła się w mediach i telewizji jako gospodyni sześcioczęściowego serialu Freeform „Movie Night With Karlie Kloss”, a także jako korespondentka w pierwszym i drugim sezonie serialu Netflixa „Bill Nye Saves The World”. Od 2015 roku Karlie posiada swój kanał na YouTube, Klossy, który ma ponad 690 000 subskrybentów i ponad 33 milionów wyświetleń. Na wszystkich platformach łącznie, Karlie posiada obecnie ponad 16,8 milionów obserwujących. Karlie jest także członkiem rady Oath, służąc jako doradca wraz z przewodniczącą, Sereną Williams, i innymi przywódcami branżowymi.

O Estée Lauder

Estée Lauder to sztandarowa marka The Estée Lauder Companies Inc. Firma została założona przez Estée Lauder, jedną z pierwszych kobiet przedsiębiorców na świecie, a obecnie kontynuuje tradycję tworzenia najbardziej innowacyjnych, zaawansowanych produktów do pielęgnacji skóry i makijażu o wysokiej skuteczności, a także znanych na całym świecie perfum – opierając się na głębokim zrozumieniu potrzeb i pragnień kobiet. Obecnie Estée Lauder współpracuje z kobietami w ponad 150 krajach na całym świecie oraz w kilkudziesięciu puntach kontaktowych, zarówno stacjonarnych, jak i cyfrowych. Każda z takich relacji odzwierciedla silny i autentyczny kobiecy punkt widzenia Estée.

na podstawie materiałów prasowych Estée Lauder

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony