WIOSNA/LATO 2018 W KAMPANII REKLAMOWEJ MANGO

WIOSNA/LATO 2018 W KAMPANII REKLAMOWEJ MANGO

Początek roku to moment, w którym znane marki prezentują swoje wiosenno-letnie kampanie reklamowe. Przyznajemy, że zdjęcia, które najczęściej wykonywane są w pięknych miejscach (a te niestety z szaro-burą, zimną Polską mają wspólnego niewiele…), bardzo poprawiają nam humor i sprawiają, że z jeszcze większą niecierpliwością czekamy na upragnioną wiosnę.

ZOBACZ: „MORE IS MORE” AKADEMIA VINTAGE OD RESERVED

Mango nowa kolekcja

Wiosenno-letnią kampanię reklamową zaprezentowała m.in. hiszpańska sieciówka, Mango. Za zdjęciami stoi sam Mario Sorrenti, który tym razem mógł pracować z  Anną Ewers, Amber Valettą oraz Noah Mills.

 

Nowa kolekcja została sfotografowana na tle surowej natury. Piękne widoki nie zdominowały prezentowanych ubrań. Spójrzcie tylko na sukienkę, w której zapozowała Anna Ewers. Cekiny tworzą ciekawą taflę, wyglądają ja rybie łuski i podkreślają świetną figurę modelki. Na tle morza i zaczynającej się właśnie „złotej godziny” wygląda to perfekcyjnie! Z naturalną scenerią świetnie łączy się kolorystyka kolekcji – dominują odcienie nude, pastele, srebro i nieśmiertelna czerń. W damskiej kolekcji rządzą delikatne, zwiewne tkaniny, które idealnie sprawdzają się wiosną i latem.

 Tym razem sieciówka nie zapomniała również o panach (jeżeli jeszcze nie wiecie to Mango już od jakiegoś czasu kieruję swoją ofertę również do mężczyzn). Kolekcję charakteryzują asymetryczne kroje wyrażone w swobodnych i komfortowych stylizacjach z naturalnych, surowych materiałów, jak bawełna czy len. Wzory w paski i oryginalne printy w neutralnej kolorystyce nadają garderobie niewymuszonego luzu połączonego z artystycznym i ciepłym lookiem. Ubrania uzupełnia kolekcja skórzanych i teksturowanych akcesoriów, które stworzone zostały pod kątem ich praktycznego użycia i funkcjonalności.

 

zdjęcia: materiały prasowe Mango / Mario Sorrenti

MANGO zostało założone w 1984 roku i dziś jest uznawane za jednego z liderów branży fashion na świecie. Marka, której rodzimym miastem jest Barcelona, posiada rozbudowaną sieć salonów o łącznej powierzchni bliskiej 800 tys. metrów kwadratowych w 110 krajach. W centrach projektowych “El Hangar” w Palau-solità oraz Plegamans każdego roku powstaje ponad 18 tys. modeli ubrań i akcesoriów, podążających za trendami w danym sezonie. Firma zakończyła rok 2016 osiągając przychód ze sprzedaży w wysokości 2,260 miliarda euro. Więcej informacji na stronie: www.mango.com.

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony