Najmodniejsze jesienne dodatki w najnowszej kampanii reklamowej od Parfois

Najmodniejsze jesienne dodatki w najnowszej kampanii reklamowej od Parfois

Najmodniejsze jesienne dodatki w najnowszej kampanii reklamowej od Parfois

Każda stylowa kobieta doskonale wie, że równie ważne jak ubrania są odpowiednie dodatki. A modne akcesoria to coś, w czym specjalizuje się marka Parfois. Dzisiaj mamy jeszcze ciepłe zdjęcia z ich jesienno-zimowej kampanii.

ZOBACZ: New roles, New Essential, czyli jesień 2018 w lookbooku Mango

Co znajdziemy w najnowszej kolekcji? Piękne zdjęcia mówią same za siebie.

Parfois na jesień 2018

Kampania jesień/zima Parfois reprezentuje kobietę, która z zainteresowaniem i ciekawością przygląda się otaczającej ją scenerii, kontemplując świat, w którym się urodziła i w którym żyje wraz z jego krytyką i wyzwaniami poprzednich pokoleń oraz współczesnego społeczeństwa.

W procesie twórczym Jamilla Hoogenboom chłonęła tę krytykę i przekształciła ją w coś nowego. Stąd narodził się Iconic, kampania, które chce nam udowodnić, że każda z nas może stać się ikoną niezależnie od tego, jak, gdzie i dlaczego. Jamilla obiera kierunek na przyszłość i zmiany, nie zwracając uwagi na to, co pozostaje w tyle, przyciągając w ten sposób podobne do siebie kobiety, które za nią podążają i wynoszą ją na piedestał jako ikonę.

Propozycje Parfois na nowy sezon wyznaczają właśnie tę różnicę. Krata Vichy oraz krata szkocka powracają z wielką siłą i pojawiają się na torebkach, chustach i odzieży. Wzory w zwierzęta takie jakie krowa, lampart czy wąż dodają życia butom i torebkom i mieszają się z metalicznymi i zamszowymi elementami. Mieszanka styli jest stałą tej kolekcji: plisowane spódnice łączone są z nerkami, tenisówkami i dużą biżuterią. Total Looks są tutaj podstawą, a paleta kolorów jest zróżnicowana: khaki, musztardowy, bordowy, czarny, fuksja oraz niebieski łączą się, ubarwiając życie podczas szarych dni.

Tej jesieni/zimy Parfois udowadnia, że możesz się wyróżniać każdego dnia, najprostszymi sposobami. Iconic proponuje nową interpretację “ikony”, dając nam nową skalę i udowadniając, że w byciu ikoną wcale nie chodzi o rozmach. To, co się liczy to autentyczność, wpływowość i zdolność do tworzenia punktów zwrotnych w Twojej historii i historii innych.

ZOBACZ WIĘCEJ:

Zdjęcia: Materiały prasowe Parfois

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony