I Can Boogie, czyli Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved na jesień 2018

I Can Boogie, czyli Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved na jesień 2018

I Can Boogie, czyli Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved na jesień 2018

Tegoroczna jesień zapowiada się naprawdę gorąco. Prezentowane przez sieciówki kampanie i lookbooki sprawiają, że chcemy schować letnie ubrania na dnie szafy i z ogromną niecierpliwością oczekujemy na kolejną porę roku. Dzisiaj mamy jeszcze ciepłe zdjęcia z najnowszej kampanii Reserved.

ZOBACZ: Reserved zachwyca lookbookiem na jesień 2018

Reserved na jesień 2018

Polska aktorka Joanna Kulig i jedna z najbardziej rozpoznawalnych  francuskich influencerek Jeanne Damas razem na scenie! Marka Reserved zaprosiła je do współpracy przy jesiennej kampanii „I Can Boogie”. Trzy etiudy filmowe promujące brand  autorstwa Gordona Von Steiner łączy wspólny hasztag #ICanBoogie . W tym sezonie to taniec i muzyka będą bardzo mocno wpisywać się w świat marki.

Reserved I Can Boogie

Nowa kampania Reserved „I Can Boogie” utrzymana jest w klimacie retro, a właśnie nim inspirują się bohaterki: Joanna Kulig i Jeanne Damas. Obie prezentują przecież ponadczasowy szyk czy hollywoodzką sensualność rodem z lat 60. czy 70. ze szczyptą przekorności. Są także odbiciem kobiecego temperamentu tamtych czasów. Nie wstydzą się flirtować ani uwodzić. Są pewne siebie i chcą się bawić.

„W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię” mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Nową narrację nadaje piosence występ bohaterek kampanii. Dwie charakterne kobiety; ponętna aktorka o słowiańskiej urodzie — Joanna Kulig i sensualna, francuska modelka Jeanne Damas śpiewają przekornie: „Baby, I wanna keep my reputation, I’m a sensation, You try me once, you’ll beg for more, oh”. Dodatkowo ten wprost porywający do tańca szlagier osiągnął ekstremalny sukces w Europie, podobnie jak nasze bohaterki.

Pierwszy rozdział kampanii Reserved „I Can Boogie / The Show” w obrazie Gordona Von Steinera to piękne wspomnienie lat 70., wielkiej estrady, niczym San Remo czy Eurowizji. Czasów gdy kobieca energia mieszała się z pasją oraz finezją, a estradowe show było dopracowane do najmniejszego detalu dając jednocześnie pole improwizacji. Z tego słynie przecież paryski sznyt czy słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas. Na ekranie towarzyszy im grupa profesjonalnych tancerzy wykonujących elementy tańca boogie-woogie. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (Gucci, Prada, Miu Miu) udało się uchwycić ducha lat 70. oraz przenieść estetykę tej dekady na ekran. To już jego kolejna produkcja z Reserved. Wiosną tego roku ożywił szalone lata 80. w kampanii marki z Cindy Crawford. Energetyczny taniec „I can Boogie” to zasługa Richard’a Jacksona, odpowiadającego min. za choreografię występów Lady Gaga.

Reserved zaprasza na kolejne rozdziały swojej jesiennej opowieści. W którym kierunku podąży zabawa w rytmie boogie? Przekonamy się już wkrótce. Kolejna odsłona już 18.09.

ZOBACZ WIĘCEJ:

Zdjęcia / Video: Materiały prasowe Reserved

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony