Semilac x DeeZee – nowy odcień lakieru: GIRLBOSS

Semilac x DeeZee – nowy odcień lakieru: GIRLBOSS

Każdy wie, że kobiety kochają buty! Modne sandałki z nienagannym pedicure tworzą duet idealny. Dlatego też marka lakierów hybrydowych Semilac oraz największy polski sklep internetowy z obuwiem kobiecym DeeZee łączą siły w interesującym projekcie  i tworzą wspólny kolor GIRLBOSS 230 dla pewnych siebie, i odważnych kobiet. Odcień w limitowanym wydaniu pojawi się w sklepach już 9 sierpnia. Stwórz perfekcyjny manicure i chodź z nami podbijać świat!

ZOBACZ: Geometryczny manicure – hit wiosny?

Polskie marki Semilac oraz DeeZee wiąże wspólna wizja. Producent lakierów numer 1 w Polsce oraz jeden z największych sklepów internetowych w Polsce www.deezee.pl oferujących kobiece obuwie tworzą produkty z myślą o kobietach: ich sile, potencjale oraz wielkiej odwadze. Firmy zdecydowały się więc na cross-promocję obejmującą wspólną kampanię w social media, komunikację oraz kooperację przy eventach. Teraz nadszedł czas na kolejny krok w marketingowym aliansie obu brandów – wspólny kolor lakieru hybrydowego o znaczącej nazwie Semilac x DeeZee GIRLBOSS 230 ! Limitowany odcień to klasyczny pudrowy odcień zabarwiony zdecydowanym różem. To idealna propozycja dla świadomych klientek, realizujących swoje marzenia i silnie kroczących po świecie. Delikatny odcień lakieru z limitowanej edycji będzie towarzyszył im zarówno na co dzień, jak i specjalne okazje.

Semilac DeeZee

„Wraz z marką DeeZee od zawsze podkreślamy niezwykłą siłę, która drzemie w kobietach. Podziwiamy je za ich determinację i konsekwentną realizację marzeń. Stąd wspólna kolaboracja przy tworzeniu nowego koloru była dla nas oczywista! Nowy kolor pozwoli kobietom poczuć się jak prawdziwe GIRLBOSS i zachęci je do zdobywania świata!”- mówi Karolina Przybylska, Influencer Manager Semilac.

Marka DeeZee ze względu na pozycję lidera w e-commerce od lat podąża za światowymi trendami, oferując kobietom obuwie, podkreślające niepowtarzalny styl każdej z nich. Projekt z marką lakierów hybrydowych Semilac wpisuje się we wspólny claim obu marek, oparty na motywie women’s empowerment.

Marka DeeZee wraz z marką Semilac razem wspierają ideę budowania wizerunku silnych, dynamicznych i niezależnych kobiet. Wierzymy, że wzajemne wsparcie kobiet pozwoli im uwierzyć we własne możliwości i rozwinąć skrzydła przy budowaniu własnej kariery. Wychodząc z tego założenia stworzyliśmy wspólną komunikację, która idealnie łączy najsilniejsze strony obu marek, stanowiąc nową wartość dla wspólnego grona Klientek.” – dodaje Małgorzata Żak, Public Relations Specialist DeeZee.

Kolor ma swoją premierę w czwartek 9 sierpnia 2018 r. Od dzisiaj lakier można zakupić na stronie www.semilac.pl oraz wyspach franczyzowych sieci Semilac, w cenie 33 złotych.

ZOBACZ: Najnowszy trend manicure? Dym!

Materiały prasowe Semilac

Zobacz również

Zostaw komentarz

Zostaw komentarz Twój adres e-mail nie zostanie ujawniony